poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Tosty francuskie



Ostatnio zamęczam Was wypiekami. Harataniec, Sernikobrownie czy zwykły placek ze śliwkami i jabłkami. Ale, dzisiaj propozycja śniadaniowa. Też na słodko, ale jest to słodycz niczym nie dosładzana. Kiedyś nie wyobrażałam sobie takiego tosta w innej wersji niż na wytrawnie. Teraz wolę inne dodatki. A, że Emma kusi mnie cały czas chałwą! To i ja w końcu musiałam wgryźć w nią ząbki. 
Nie wiem która wersja bardziej mi smakowała. Obie podbiły moje serce.
A robione z babcinego, domowego chlebka. Więc jeszcze smaczniej. I jajo od babcinych kurek. 
Ostatnio również zaopatrzyłam się w olej kokosowy na którym smażę. Jest bardzo zdrowy, a wszystko ma dzięki niemu lekko kokosowy aromat. I nawet warzywa mi tak smakują.


 A, przy okazji chciałabym się z wami podzielić moim małym sukcesem. Pierwszą publikacją w gazecie. Na papierze drukarskim ukazała się moja autorska dietetyczna tarta z warzywami.





Tosty francuskie
1/2 jajka
20ml mleka
2 kromki chleba
1/2 łyżeczki oleju kokosowego
Jajko roztrzepujemy z mlekiem. Chleb maczamy i smażymy na oleju.

Jemy sam lub z dodatkami. U mnie twaróg z jogurtem (bez dosładzaczy), chałwa i czekolada kokosowa.


20 komentarzy:

  1. a ja tak kocham francuskie na słodko, że nie wyobrażam sobie zjedzenia ich na wytrawnie^^ świetne dodatki do nich dobrałaś, musiały byc pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście gratuluję publikacji:*

      Usuń
  2. Pyysznie, olej kokosowy to fajny pomysł, też muszę się rozejrzeć. A mogłabyś napisać coś więcej o dietetyce? Dostałam się w tym roku i jestem ciekawa co mnie czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chałwa<3. Biorę. Gratuluję:D!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje publikacji! to duzy sukces! :-) super! a w jakiej to gazecie? chetnie bym ja nabyla! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tosty francuskie! Wersja z chałwą zdecydowanie do mnie przemawia, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tosty francuskie to smaczny posiłek ,twoje wyglądają idealnie ;)
    gratulację publikacji ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Tosty francuskie to chyba najlepsze możliwe tosty <3 Z chałwą i twarogiem? Niebo w gębie!
    I gratuluję, to wielki sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:) tosty mega pyszne :D sama ostatnio takie jadłam :D I te dodatki.... Wspaniałe :D

    Mam prośbę. Jeśli to nie byłby problem mogłabyś mi udostępnić swojego bloga śniadaniowego? Byłabym wdzięczna :)

    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj co za szkoda, że teraz śniadaniowy jest tylko dla uprawnionych! a tak lubiłam go czytać... nawet nie wiedziałam, że wróciłaś do pisania tam :)

      Usuń
    2. No właśnie nie wróciłam do pisania na śniadaniowym. Ervisha przykro mi, ale śniadaniowy został zamknięty i nie chciałabym go komukolwiek udostępniać.

      Usuń
    3. Aha rozumiem :) Nic się nie stało. Dziękuję jednak za informację :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Uwielbiam tosty francuskie, juz tak dawno ich nie jadłam, muszę ja zrobić w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj imienniczko! :) Gratuluję publikacji!

    Kurcze, Twoje tosty wyglądają nieziemsko pysznie, a ja jeszcze nigdy takowych nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wieki nie jadłam tostów francuskich. Kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny przepis i gratuluje publikacji:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, czy ten olej kokosowy można zastąpić jakimś innym olejem np rzepakowym lub po prostu oliwą?
    Tosty wyglądają pysznie i chętnie bym wypróbowała przepis.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...