środa, 22 kwietnia 2015

Euromuffinki z numerkami- każda z innym nadzieniem



Lubicie wygrywać? Chyba każdy na to pytanie odpowiedziałby, że  zdecydowanie "Tak!".
Losowanie, odrobina ryzyka, nutka emocji.
Ja, dzisiaj oferuję małą zabawę. Muffiny. Z cyferkami. Każdy numerek oznacza inne nadzienie.
Można zdradzić co zawiera każdy numerek. Można też zaryzykować i zobaczyć jaki smak wylosujemy.

U mnie dzisiaj 5 smaków. Każdy zupełnie inny, wszystkie równie smaczne.
Jabłko - banan - czekolada - rodzynki - chałwa.
Czekoladowy numerek na muffince podpowie jakie wnętrze zawiera.
Inspiracją do euromuffinek była największa międzynarodowa loteria na świecie Euromillions
w której ostatnio próbowałam mojego szczęścia.  Teraz przerzuciłam się na udział w losowaniu online, dzięki któremu zamiast tracić czas i jechać do kolektury mogę wykorzystać go na przygotowanie przepysznych muffinek.

Muffinki z numerkami 15 sztuk
250g mąki pszennej
150g cukru
100g roztopionego masła
2 jajka
300ml kefiru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
+ dodatki
+ polewa

Mąkę przesiać z proszkiem, dodać cukier. Połączyć mleko z kefirem i jajkami. Do suchych składników dodać mokre i wymieszać tylko do połączenia składników.
Ciasto podzielić na części i wymieszać z dodatkami.
Piec 20min w 170 stopniach.
Ponumerować muffinki przy użyciu czekolady. 




5 komentarzy:

  1. Wyglądają przepysznie, będę musiała takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym V, ale to byłby chyba dopiero mój drugi strzał ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sposób by zaskoczyć swoich gości - ja chyba spróbowałabym te z chałwą ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...