poniedziałek, 5 grudnia 2011

Dyniowe placuszki

Zakochałam się w dynii! Już od bardzo dawna chciałam zrobić te placuszki :D I jestem bardzo zadowolona z nich! Są to najlepsze placki jakie kiedykolwiek jadłam :D Są wytrawne, ale słodkie :D Polecam wszystkim smakoszom dyni i placków :D Wyszło ich bardzo dużo i są bardzo syte :D Bardzo żałuje, że nie zakupiłam dynie wcześniej ;/

Dyniowe placuszki
1 szkl. startej dyni
2 łyżki mąki
1 łyżka otrąb owsianych
szczypta proszku do pieczenia i sody
1 jajko
1 łyżeczka miodu lub innej substancji słodzącej
0.5 szkl. maślanki
oliwa

Dynię ścieramy na tarce na dużych oczkach. W osobnej misce łączymy jajko, maślankę, miód, proszek i mąkę. Po wymieszaniu dodajemy startą dynię. Jeśli jest za rzadkie, dodajemy jeszcze trochę mąki. Placuszki smażymy na teflonie przetartym oliwą na najmniejszym ogniu.
Ja zjadłam z dosłodzoną maślanką i granatem :D
Bardzo polecam!

8 komentarzy:

  1. pysznie wyglądają! *ślinotok*
    Musze jakieś placki koniecznie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszności, uwielbiam dynię :) A wczoraj też zrobiłam sobie granolę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już niestety nie widzę u siebie dyni, ale specjalnie poszukam - te placki wyglądają przepysznie. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię te dyniowe. I już za nimi tęsknię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lody są w Poznaniu. Bo jednak piłam w Poznaniu a nie w Gdańsku. Więc zahacz o śródmieście i są w zamrażarce mojej poznaniaczki- pyszne sąąąą! Tylko że nie miłosne- beznadziejna parka została skreślona by nie zaburzać mi idylli jedzenia słodyczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo na opakowaniu lodów jest parka obejmująca się - co mnie irytuje i moją przyjaciółkę też bo obie mamy problemy z tym wszystkim. I ta parka nas irytowała więc została skreślona korektorem :D
    Byłam! Po kolokwium spakowałam pidżame i szczoteczke do zębów i pojechałam :) Spontan bo poznaniaczka musiała coś na mieście załatwić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj w klubie amatorów dyni :))
    ja też zakochałam się w dyniowych przepisach bez pamięci. Zapraszam do mnie na podobne placuszki i sernik (rewelacja! :D))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Doszłam właśnie do wniosku, że placuszki można zrobić chyba ze wszystkiego:) Przynajmniej nigdy się nie znudzą:) Twoje wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...