sobota, 1 czerwca 2013

Blogowy Dzień Dziecka i największe w historii wspólne śniadanie


Budyniowe naleśniki z twarożkiem, owocami mrożonymi, jogurtem greckim i miodem
Krem ciasteczkowy,  pocztówka z Paryża, designerska torba na śniadanie
Student też dziecko i swoje potrzeby ma. Jedna z bloggerek zaproponowała abyśmy urządzili Blogowy Dzień Dziecka. Cieszę się, że wzięłam  tej akcji udział.
Wszystko anonimowo, wysłałam zgłoszenie i otrzymałam imię bloggerki której ja miałam zrobić prezent. Trafiła mi się Magda z Słodkich Inspiracji. Pokochałam jej bloga od pierwszego spojrzenia.
Oczywiście musiałam prezent przygotować własnoręcznie i do Magdy posłałam domowy krem Snickers! <Za chwilę dodam przepis :D>. Do kremu dorzuciłam lakier do paznokci i już słyszałam, że mój prezent się spodobał.
Krem Snickers*






Swój prezent otrzymałam jako pierwsza. Ah... jakie wielki katusze cierpiałam przez tydzień.
Paczka z Francji. Nie musiałam patrzeć na nadawcę, żeby wiedzieć, że przesyłka pochodzi od Kate!
Dziękuję kochana....
W paczce znalazłam
- pocztówkę z Paryża <3 moje ukochane miasto!! Ps. ja już tam byłam Kate
- własnoręcznie uszytą przez Kate torbę na śniadanie! Jest cudna!!
- ciasteczkowy krem, który jest pyszny....

Ahhh.... dobrze jest być dzieckiem :)
W Blogowym Dniu Dziecka udział brali






*Zdjęcia autorstwa Magdy z Słodkich Inspiracji.

44 komentarze:

  1. Cóż za delikatne naleśniki :)
    Maliny, jogurt grecki, miód... Niebo w gębie.

    Prezent natomiast jest po prostu wspaniały! Miałabym banana na twarzy przez cały najbliższy tydzień, widząc taki podarek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję jeszcze raz za prezent :***
    Twój też cudowny, a naleśniki po prostu bombowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam spróbować tego kremu, ale nigdzie nie mogę go dostać..
    Naleśniki, wszędzie naleśniki, mam chyba rozdwojenie jaźni już ;D
    Miłego dnia dzieciaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kremu Ci zazdroszczę normalnie!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy masz urodziny Peter, to może dostaniesz :P

      Usuń
    2. aaaa 10 grudnia dopiero:< :D

      Usuń
    3. Jaa teesz zadrooszczee kremuu!

      Haha, myślałam , ze do ' kremu dodałaś lakier ' xD

      Usuń
  5. też chcę taki krem! :( wysyłam Ci mój adres i czekam na słoiczek haha ^^
    uwielbiam budyniowe naleśniki :) dziękuję za wspólną akcję i wspólne śniadanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. NO nareszcie ją otworzyłaś ! nie wiem, kto bardziej cierpiał katusze, ja czy Ty w niepewności :D Mam nadzieję, że będziesz z torebki korzystać, a do co Paris to tak coś czułam, że cos pokręcę i pewnie już tam byłaś, mam słabą pamięć, mam nadzieję, że wybaczysz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaż torbę w całej okazałości, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kate Kasia lubi to xD

      Usuń
    2. Podbijam! Pokaż koniecznie :D

      Usuń
    3. Taaak, też chcę zobaczyć! Siaśka, pochwal się :)
      Budyniowe naleśniki są idealne, a Twoje wyglądają na mega pyszne i delikatne. Miłego dnia Dziecka :)

      Usuń
    4. i ja i ja chcę zobaczyć!

      Usuń
  8. Oh, ale zazdroszczę takiego prezentu ! :)
    Szkoda że nic nie wiedziałam o tej akcji :<
    A krem snickers brzmi obłędnie *.* !!

    OdpowiedzUsuń
  9. mistrzowskie naleśniki!;) a prezent idealny!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. zarówno twój prezent świetny ja i ten , który dostałaś ;) pyszności !!
    naleśniki z twarożkiem najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Własnoręcznie uszyta torba - mistrzostwo:) Manualne mistrzostwo, z pewnością Ci się przyda, studentowi przydają się torby^^

    Smacznego dnia:*

    Wkurzasz mnie tym kremem, chcę taki, zrób dla nas wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naleśniki pierwsza klasa! Prezent też! Ach, ta akcja to mistrzostwo, naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ach, kasia to już naprawdę przeszła samą siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto i kiedy organizował tą akcję? Dlaczego wszyscy o nie nie wiedzieli? Uważacie się za elitę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesteśmy elitą.

      Usuń
    2. Haha, Piotrek ♥
      My się nie uważamy za elitę, my nią jesteśmy ^^

      Usuń
    3. To chyba nasza prywatna sprawa. Jesteśmy elitą i możemy w naszej bardzo skromnej grupie organizować co nam się żywnie podoba i nic nikomu do tego...

      Usuń
    4. Jeszcze nie słyszałam, żeby prawo nakazywało rozgłaszać wszystkie akcje w blogosferze :D ludzie są śmieszni <3

      Usuń
    5. <3 <3 <3 <3 <3 achhhhh :********************

      Usuń
    6. Anonimie! Zjedz cukierkaaaaaa nie będziesz czuła potrzeby upuszczania jaduuuuu ;)

      Usuń
    7. Sory, nie odpowiem na Twoje pytania Anonimie, nie rozmawiam z nizinami społecznymi.
      Nie pozdrawiam,
      Elita

      Usuń
    8. No i co!?
      Wszyscy muszą wiedzieć!?
      Nieee.

      Elita rządzii!;*

      Usuń
    9. elita o ponadziemskich przywilejach xD

      Usuń
  15. ten krem speculoos miałam okazję jeść i jest naprawdę pyszny! a u Magdy już pisałam, że ten snickersowy zrobię na pewno, wkrótce :)
    pokaż torbę, pokaż :P pochwalimy talent Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tego kremu.. musi być obłędny! Wspaniałe naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Osz cholerka! Ja chcę taki krem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Kate sprawiła Ci cudowny prezent. Jestem bardzo ciekawa jak wygląda ta torba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezent stoi na torbie :D ale postaram się zrobić zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama nie wiem czego bardziej zazdrościc - takich aksamitnych i delikatnych nalesników, czy może tego kremu?

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam z miodem :3
    o proszę, krem za krem :D
    dziękuję za wspólne smażenie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna akcja, cudowny prezent Twój i ten, który dostałaś :)
    A jakie delikatne naleśniczki!

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo maaamuniu <3 dawaj już przepis na ten krem

    a prezent od Kate genialny, postarała się ładnie. :))
    oby do następnej akcji, chcę wiecej takich <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł:)polecam wiele dodatków np.mus z czarnego bzu dostępne na www.anilskieprzysmaki.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...