sobota, 5 kwietnia 2014

Placki cukiniowo-bananowe na kefirze


Śniadanie w pidżamie. Najlepiej placki. Z dużą ilością masła orzechowego.
Zielone w środku, słodzone naturalnie bananem. Na domowym kefirze hodowanym w słoiku.
Najlepsze.
Zjedzone z Slyvvią z porannych, skąd też pochodzą zdjęcia.



Placki cukiniowo-bananowe na kefirze
1.5 szkl mąki pszennej
1 łyżeczka sody
1/2 cukinii startej i odsączonej z nadmiaru wody
1 duży banan
2 jajka
1 szkl kefiru
1 łyżeczka oliwy

Wszystkie składniki wymieszać. Smażyć na teflonie z obu stron.

6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie placuszki ! Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie i w dobrym towarzystwie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie kupujesz masło orzechowe? Kiedyś jadłam przepyszne masło orzechowe takie słodko słone, później kupiłam jakieś w markecie i było mało smaczne, tylko słone bez tego posmaku słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać rękę Sylwii w tych plackach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziwne:P bo ja robiłam placki

      Usuń
    2. haha, no to macie już podobną ''rękę do placków'' :D

      Usuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...