piątek, 24 stycznia 2014

Scones z żurawiną pełnoziarniste

Leniwe słodkie śniadanie. Podane z domowym dżemem truskawkowym, najlepszym jaki jadłam.
Do tego kubek gorącej czekolady lub kawy.
Bułeczki są kruche i maślane. Szybkie w wykonaniu, najlepsze jeszcze ciepłe z masłem i dżemem.
W wirtualnej kuchni towarzyszyły mi  Lejdi, Aleksandra, MirabelkaMaggie


Scones z żurawiną 4 sztuki
150g mąki pszennej pełnoziarnistej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
40g masła
1 łyżka cukru
1/2 jajka
2 łyżki mleka
garść żurawiny

Mąkę przesiać z proszkiem do pieczenia, dodać cukier. Jajko rozbełtać z mlekiem. Wszystkie składniki wymieszać ze sobą, dodać masło i rozetrzeć. Zagnieść ciasto. Podzielić na 4 bułeczki.
Piec 15min w 180stopniach.

11 komentarzy:

  1. rewelacyjne i jakie apetyczne, :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takiej wersji jeszcze nie jadłam,fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie bułka z dżemorem i masłem <3
    Uwielbiam i wpadam kiedyś na takie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś spróbować takich na mące pełnoziarnistej :) zazdroszczę domowego dżemu, ja niestety nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam sconesy w każdej w formie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie jadłam ;) Koniecznie muszę wypróbować przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna alternatywa dla tradycyjnych scones. Na pewno wypróbuję. Dziękuję za przepis i wpisuję bloga do polecanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudnie wyglądają :) Jadłabym!
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...