niedziela, 26 stycznia 2014

Jajko w koszulce


Jajka są jednym z najważniejszych składników mojej codziennej diety. Jajecznica, omlet, jajka na twardo, sadzone. Lubię kiedy żółtko jest w płynnej postaci. Dlatego jajko w koszulce jest jedną z moich ulubionych form ich podania.
Szybkie przygotowanie, jednak wymaga od nas delikatności.


Jajko w koszulce
1 jajko
woda
łyżka octu

Wodę w wysokim garnku zagotowujemy z łyżką octu. Jajko wbijamy do szklanki. Za pomocą łyżki formujemy wir w wodzie do którego delikatnie wlewamy jajko z małej wysokości.
Gotujemy 2-3minuty.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam jajka w koszulce . Dla mnie są najlepsze <3
    zwariowananastolatkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze połączenie :) Aż mam smaka na awokado!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jajka w lodówce to podstawa! :) Uwielbiam w każdej postaci, szczególnie z awokado <3 Bosko wygląda to w koszulce na tej kanapce!

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam zdjęcia - gratuluję - są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super kanapka, chcę taką na jutro i jeszcze do tego może być koktajl i ciasteczka fajne! dziękuję i pozdrawiam! ;* Aciacia

    OdpowiedzUsuń
  6. NIgdy takiego jajka nie jadłam! Buuuu zrób mi takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie naucze sie chyba nigdy robic ladnego jajka w koszulce, zawsze mi fruwaja bialkowe farfocle na okolo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jajka w koszulce. Mogłabym jeść je codziennie. :p
    Podałaś je na bułce z pastą z awokado?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm pychotka... na pewno takie zrobię, tak dla odmiany :) PS: Jak jest na studiach z dietetyki? Łatwo, trudno, interesująco... opłaca się? Jak z perspektywami na prace w zawodzie? :) pytam bo w maju maturę piszę, a potem. No właśnie, co potem? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...