sobota, 30 listopada 2013

Migdałowe brownie z orzechami

Zakończyłam projekt bezglutenowy.
Dzisiaj na śniadanie zaserwowałam sobie więc pszenicę.
Słodkie, czekoladowe brownie.
 

Migdałowe brownie z orzechami
70g mąki pszennej
1 łyżka mąki migdałowej
20g masła <roztopionego>
1 łyżka kakao
20g stopionej gorzkiej czekolady
50g jogurtu greckiego
1 łyżeczka steawi/ miodu
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

+orzechy/czekolada na wierzch

Wszystkie składniki mieszamy ze sobą. Przekładamy do foremki nasmarowanej masłem.
Pieczemy 30minut w 180stopniach

16 komentarzy:

  1. mini śniadaniowe brownie na pyszny, słodki poranek! należało się po tych bezglutenowych dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to ja chcę zaczynać poranki codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po odwyku od kakao i ja miałabym na nie wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak będzie jakieś podsumowanie projektu? zauważyłaś u siebie jakąś różnicę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo rozpustne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo, to dopiero nagroda za wytrwałość <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do napisania 10-u faktów o sobie, będzie mi miło, jeśli odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są tak apetyczne, że gdyby nie późna pora to chyba bym poszła do kuchni piec te brownie. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie w przekroju - ślinotok!

    OdpowiedzUsuń
  10. Długo by to u mnie nie postało :). Już teraz jestem głodna ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...