czwartek, 21 listopada 2013

Krem kasztanowy - dwuskładnikowy



Próbowaliście kiedyś kasztanów? Ja swoje pierwsze jadłam niedawno. Ich smak jest specyficzny, ale bardzo mi przypadł do gustu. Konsystencja trufli, smak to połączenie bananów-orzechów-ziemniaków. 

Mój krem nie ma w sobie cukru, był lekko słodki sam w sobie. Ale jeśli lubicie mocno słodkie smaki dodajcie łyżkę miodu.
Kasztany mogą stanowić sam w sobie deser, jednak ja użyłam ich jako nadzienie do naleśników.

Krem kasztanowy
300g pieczonych kasztanów obranych ze skórki
50ml mleka <lub więcej, ja chciałam bardzo gęsty>

Kasztany ponacinać na wierzchu, piec 30min w 180stopniach.
Schłodzić, obrać ze skórki, zmiksować z mlekiem na gładką masę.


Podróżuj i jedz zdrowo! Zdrowe słodkości

10 komentarzy:

  1. Kasztanów jeszcze nie jadłam :) Czas to zmienić !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pieczone kasztany <3 Następnym razem na pewno zrobię z nich krem!

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam, że nie jadłam nigdy. zawsze chciałam ich spróbować, więc jak natknę się kiedyś na nie w sklepie to chętnie zrobię i taki krem :)
    piszesz - połączenia banana-ziemniaków i orzechów- to mnie do tego przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooooo dwa składniki, idealna konsystencja, ciekawe jak to może smakować...

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, super! bez zbędnych składników! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A skąd bierzesz kasztany? :)
    Dzięki za udział w akcji! Zapraszam do mnie i do udziału w kolejnych akcjach! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...