niedziela, 10 listopada 2013

Bananowo-waniliowe tosty francuskie z migdałami


Uwielbiam połączenie banan-wanilia-orzech. Gości u mnie najczęściej na kolację razem z
twarożkiem. Ale można ja również wykorzystać w tostach francuskich.
Dodatek banana sprawia, że nie musimy dodatkowo dosładzać naszego dania.
W wirtualnej kuchni gotowałam z




Bananowo-waniliowe tosty francuskie z migdałami
bułka/ 2 kromki chleba
1 jajko
ziarna z laski wanilii 
1 mały banan
1 łyżka migdałów
1 łyżka masła

Jajko roztrzepać. Banana rozgnieść, migdały zblanszować, wydłubać ziarna z kawałka laski wanilii i wymieszać z jajkiem. Chleb obtoczyć w jajku. Smażyć na maśle z dwóch stron.

Zdrowe słodkości Racuszki, placuszki, naleśniki, pancakes... Śniadania do pracy/szkoły

14 komentarzy:

  1. genialne smaki! muszę sobie zrobić takie tosty :) koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysl! :)
    PS. Gotowałam ja nie Mopsik;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tutaj wkradł się błąd, ale ja też gotowałam ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam tosty francuskie! Wspaniała propozycja do naszego wyzwania. Mam jakiś problem z mailami, bo nie dochodzą moje na skrzynkę wspólnego gotowania, dawałam znać, że jestem gotowa, ale nie doszło na skrzynkę...zatem zgłaszam teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. NO i już wiem co zjem na jutrzejsze śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ja chcę takie, ja! Banan, migdały, wanilia, a to wszystko na tostach? Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, wyjątkowo smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tosty francuskie wyratują z opresji nawet najbardziej czerstwy chleb (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie wyglądają. Dziękuje za wpis w akcji śniadania w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tosty, banan i wanilia ! zdecydowanie pyszne smaki, a migdały to jeszcze idealne dopełnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooch, widzę takie z chałki na swoim talerzu, trzeba zrobić koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. totalnie przepadłam... muszę zjeść!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...