poniedziałek, 16 września 2013

Omlet owsiany- pełnowartościowe śniadanie

Omlet ten pierwszy raz widziałam na blogu u Emmy. Wypróbowałam i zachwyciłam się.
Pełnowartościowe śniadanie- jajka, płatki owsiane i smaczne dodatki.
Idealnie sprawdzi się również w wersji wytrawnej na obiad.


Omlet owsiany
40g płatków owsianych
20g mąki pszennej pełnoziarnistej
2 jajka
szczypta soli
szczypta proszku do pieczenia

Płatki zalać kilka godzin wcześniej 150ml wrzącej wody.
Napęczniałe płatki wymieszać z resztą składników. Rozgrzać patelnię teflonową i smażyć omlet z dwóch stron.
Podawać omlet z ulubionymi dodatkami.

16 komentarzy:

  1. Jakbyś mi zrobiła tobym oceniła czy smaczny :D
    Na pewno ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku... ale pysznie wygląda !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze o dziwo, go nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zapas płatków owsianych, spróbuję go zrobić- może jutro !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie :) Taki grubasek.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie dzisiaj zajadałam podobnego z łososiem i serkiem <3 A na słodko jest chyba jeszcze lepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, bardzo się cieszę, że smakuje:) Ja też go uwielbiam.
    pyszne dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. przepysznie wygląda ten omlecik!!! pełen zdrowia, owsiany i z owocami <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie zdrowe i pełne smaku poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Omlet cudo!
    I dodaję blog do obserwowanych :) będę częściej zaglądać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oto przepis na pyszny i mega szybki omlet dla zabieganych z rana.......
    2 łyzki mleka, 4 łyżki płatków owsianych błyskawicznych, 2 jajka i szczypta soli. Wszystko wymieszac w kubku na jednolitą masę......smażyć z obu stron bez tłuszczu. Można jeść z czym komu pasuje, ja najbardziej lubię z żurawiną na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię taki codziennie od miesiąca na śniadanie :D pomijam mleko

      Usuń
  12. Wypróbowałam dziś, rewelacja...dodałam do ciasta pestki słonecznika...mąż był zachwycony smakiem i tymże takie treściwe:)POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...