poniedziałek, 8 lipca 2013

Knedle twarogowo-ziemniaczane z owocami



Zamarzyły mi się knedle. Nie mogłam zdecydować czy zrobić ziemniaczane czy użyć białego sera. Połączyłam oba produkty i wyszły bardzo smaczne i pożywne kulki nadziane owocami.
Akurat w domu nie miałam zbyt dużego wyboru owoców, więc użyłam banów i dżemu. Jednak można wykorzystać truskawki, jagody, czereśnie.
Tutaj znajdziecie przepis na knedle twarogowe.




Knedle twarogowo-ziemniaczane z owocami
150g ziemniaków ugotowanych
150g białego sera
1/2 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
1 jajko
szczypta soli

owoce/dżem

Ziemniaki z serem rozgniatamy, dodajemy jajko, sól i mąkę. Zagniatamy ciasto. Z kawałków ciasta robimy placuszki. Nadziewamy owocami/dżemem.
Knedle wrzucamy na gotującą się wodę, gotujemy 5minut od wypłynięcia.

13 komentarzy:

  1. Ja w tym roku jeszcze knedli nie robiłam, tak samo pierogów, ale chyba jednak wybieram te twarogowe. Z ziemniakami to i owszem, ale na wytrawnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z bananami muszą smakować ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to teraz i mi się zamarzyły knedle! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ich na pewno nie zrobię, nie mam takich manualnych zdolności w kuchni. No cóż, trzeba dać znać Mamie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. W sobotę robiłam knedle z truskawkami ale takie tradycyjne, takich jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie knedle, ale bananami nie nadziewałam. Wyglądają przepysznie, muszę zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakos 'boje sie' tych z ziemniakow, ale te chyba jakos na dniach sprobuje zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też szykuję się do zrobienia knedli, choć u mnie raczej będą w wersji bez ziemniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszotka, dawno nie jadłam, muszę zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ej Siaśka, a Ty nie w ogórkach?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam knedle ! Muszę koniecznie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo ale bym takie zjadła na obiad :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...