niedziela, 23 czerwca 2013

Tort naleśnikowy i spotkanie biegających blogerek

 Co robią bloggerki śniadaniowo-kulinarne kiedy się spotkają?
Gotują! A już na śniadanie przed półmaratonem musiało być coś pożywnego, a do tego pysznego.
Ja rzuciłam pomysł, Emma smażyła, Sylwia smarowałam twarożkiem, a Ala robiła zdjęcia.
Dzięki za wspólne pichcenie i bieg.
 Nie wzięłam aparatu, więc zdjęcia są autorstwa Sylwii, Emmy i Alicji



Tort naleśnikowy
260g mąki pszennej pełnoziarnistej
2 jajka
300ml mleka + woda (do odpowiedniej konsystencji)
szczypta soli i proszku do pieczenia

Smażyć cienkie naleśniki.

Twarożek bananowy
1 banan
150g serka wiejskiego
300g twarogu półtłustego

Banana rozgnieść z serkiem i twarogiem.

+ owoce/ orzechy/ cukier puder do dekoracji

Naleśniki przełożyć twarogiem i udekorować.

http://zmiksowani.pl/akcje-kulinarne/nakarm-cukrzyka-latem

21 komentarzy:

  1. Przepis tak krótki, że aż trudno uwierzyć ile czasu zajęło wam przygotowywanie tego śniadania ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten torcik mnie przesladuje !
    Ah jak ja wam zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torty naleśnikowe - zawsze na tak! <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci wyszedł i fajnie udekorowany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wasz tort jest boski, zjadłabym *-* zawsze macie świetne pomysły !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, że wzięłaś udział w akcji :) Idealny torcik dla cukrzyka :)
    Mam jeszcze malutką prośbę - żebym mogła zaakceptować przepis, dodaj proszę banner lub link do wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ups, chyba mam zakwasy! Jak u Ciebie? Nie mowci nawet, ze bede ta jadyna z zakwasami :D nawet Tomek nie ma :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wygląda! Super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w akcji! Takich pyszności szukam!

    OdpowiedzUsuń
  10. z takim śniadaniem to nie było opcji by coś poszło nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh ile ja już razy dzisiaj pisałam, że zazdroszczę wspólnych śniadań :(!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gruszka i orzechy laskowe-zdecydowanie na tak! Pięknie się prezentuje, chociaż ja tam wolę moją królową- owsiankę ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten torcik złamał mi właśnie serce. Pozdrawiam biegająca blogerka bedzieprzepysznie.blogspot.com :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny torcik :) Bajecznie pyszny musiał być

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...