poniedziałek, 27 maja 2013

Czekoladowy krem z batatów- Wegańskie i Dietetyczne

Uwielbiam czekoladę, a wy? Jednak po zbyt dużej dawce słodkości moja cera buntuje się. Jest na to rozwiązanie.
Zdrowy, mocno czekoladowy krem z... słodkich ziemniaków.
Mnóstwo witamin i możemy sami dozować cukier. Z plackami na śniadanie sprawdził się świetnie i w smaku trochę przypominał nutellę.
Przepis pochodzi stąd.

Czekoladowy krem z batatów
1 średni pieczony ziemniak
2 łyżki kakao
2 łyżki syropu orzechowego lub klonowego
1 łyżka mleka
1/2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
kilka kropel aromatu waniliowego

Ziemniaki ugnieść na puree. Zmiksować z resztą składników.
Przechowywać w lodówce Co mamy dla mamy? Dzień Matki - 22-29 maja 2013

21 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować! Bataty są podobno bardzo dobre dla biegaczy, mi niestety nie smakują, więc może w czekoladowym wydaniu się do nich przekonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyłaś mnie :D Ale pozytywnie oczywiście! Batatów nie miałam okazji próbować, a tym bardziej czekoladowego kremu z tych ziemniaczków :) Bardzo smakowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować przepis !

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie eksperymenty to tylko z awokado robiłam, z batatów - fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł, chociaż sama nigdy bym na taki nie wpadła! Słodkie ziemniaki lubię, czekoladowe kremy też, chętnie bym spróbowała takiego połączenia :) Intryguje mnie! I to mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda mega apetycznie..... Zjadłabym :) Podzielisz się ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa sprawa :D
    ja widziałam bataty tylko raz, w kauflandzie. :D może jeszcze je tam dostanę - chętnie wypróbuję w takowym kremie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za czekolada nie przepadam,ale uwielbiam czekoladowe wypieki,ten krem bardzo fajny,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, genialnie, pomysłowo, niebanalnie, o tym jeszcze nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmmmmmmmmmmm smacznie!

    zapraszam na pomarańczowe ciacho!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie zapraszam na nowy post po prostu, ale to słuszna uwaga :) sama nie zwróciłam na to mojej uwagi, bo mi osobiście to nie przeszkadza. ale zapamietam!
      pozdrawiam!

      Usuń
    2. wiadomo bywa i tak! najważniejsze umieć przyjąć krytykę i skutecznie skrytykować! to zawsze w cenie:)

      Usuń
    3. no cośty! dobrze, że są takie osoby jak TY :)

      Usuń
  11. Takie przepisy to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A raczej kto jej nie uwielbia?! :D
    Genialny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pfff coś dla mnie. Dzisiaj zjadłam z tonę batonów^^.
    A o cerze nie wspomnę...

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda tak kusząco*-* a jest z ziemniaka, i kto by się spodziewał, że można wyczarować takie pyszności !! pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  15. boję się trochę tego, ale muszę spróbować! :D
    batatów w ogóle jeszcze nie jadłam, a jestem strasznie ciekawa smaku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie się zapowiada. Tylko mleko jak coś powinno być roślinne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity pomysl! Widzialam pseudo-czekoladowe desery z awokado, ale na slodkie ziemniaki bym nie wpadla!

    Bardzo dziekuje za udzial w akcji!
    Mam nadzieje, ze spotkamy sie za rok! :)
    Kasia (lejdi-of-the-house.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...