piątek, 19 kwietnia 2013

Zdrowa i lekka pasta z łososiem, idealna nawet dla będących na diecie


Znowu ten makaron. Ale, jak go tu nie lubić.
Dzisiaj w wersji kremowej z orzechami i łososiem.
Świetne źródło tłuszczów na diecie, często będących w nie ubogie, a nasz organizm bardzo ich potrzebuje. Nie rezygnujmy więc z nich, tylko wybierajmy te zdrowe. Oliwa, orzechy, tłuste ryby.




Kremowy makaron z łososiem i orzechami
makaron Pappardelle Nr 57 -Lubella-
1 łyżka kremowego serka lekkiego
100g łososia
1/2 łyżeczki oliwy
sól/pieprz
kilka orzechów włoskich

Makaron gotujemy al dente w osolonej wodzie. Odcedzamy i mieszamy z kremowym serkiem.
Łososia kroimy w małe kawałki. Na rozgrzanej oliwie obsmażamy z dwóch stron.
Makaron podajemy z łososiem oraz orzechami włoskimi.
Akcja Kolacja

18 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia :) I pyszny musiał być ten makaron!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kusząco wygląda. Uwielbiam łososia z orzechami włoskimi. Następnym razem zrobię w Twojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napatrzeć się na te zdjęcia nie mogę, zrobiłaś naprawdę ogromny postęp :) A łososia z makaronem uwielbiam, na diecie czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na diecie nie jestem, ale z wielka chęcia zjadłabym takie danie! Makaron i łosoś to duet idealny :)
    PS: piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten makaron :) łosoś mmm... kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Banalnie prosty, a na pewno pyszny. Na diecie nie bywam, ale taki makaron z checia bym pozarla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem.
      Chodziło mi bardziej o to, że to świetne danie dla odżywiających się zdrowo. I nawet osoby pragnące zredukować masę ciała, mogą to zrobić w sposób zdrowy.

      Usuń
  7. U mnie też ostatnio dość makaronowo! I też łosoś! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjedź i mi to ugotuj, łosoś<3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpadaj! Mi będzie gotować! Mwahahah!

      Usuń
  9. pyszny makaron! kocham łososia, w formie takiej pasty to jeszcze większe wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się już stęskniałam! Odpuszcze Kołobrzeg nawet i wpadnę dzień wcześnieeeej! Może uda się nawet w piątek rano być lub w czwartek w nocy sama wiesz w jakim terminie. Buziaki i uściski wariacie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I idziemy na mcflurry bo są magnumowr,dobrzere? To już tradycja będzie xD

      Usuń
    2. pewnie! wiesz, że ostatnio o 2 w nocy mi nie chcieli ich sprzedać!!
      skandal

      Usuń
    3. O nie...widocznie źle robiłaś brum brum! Nie ta moc...silnika i te sprawy xD

      Usuń
  11. Uwielbiam łososia. Fajne danie ! Ciekawy pomysł z orzechami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. makaron w takim połączeniu ? - bosko !! uwielbiam łososia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Siaśka wpadaj do Gdańskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
    Kocham te Twoje zdjęcia, fotografer się niezły z Ciebie robi ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...