czwartek, 7 marca 2013

Ricottowe gofry



Jadłam już gofry posmarowane ricottą. Ale z nią w środku nie.
A, skoro ricotta hotcakes są jednymi z moich ulubionych placków to dlaczego nie wsadzić tego serka również do gofrów.
Wyszły pyszne. Delikatne, chrupiące, a w środku mięciutkie.


Ricottowe gofry /2porcje/
szklanka mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
150g ricotty
1 jajko
1 łyżka stopionego masła
odrobina mleka

Wszystkie składniki wymieszać. Mają być gęste. Piec w rozgrzanej gofrownicy, studzić na kratce.

11 komentarzy:

  1. Zrób schorowanemu dziecku...

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak z ricottą są przepyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, będę musiała wypróbowac ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędne! Również uwielbiam hotcakesy, muszę koniecznie spróbowac tych gofrów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jaki fajny pomysł, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, takuch gofrow nigdy nie jadlam! Wygladaja mega, takie zlociste i pewnie bardzo chrupiace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ty tu mnie goframi kusisz,a ja tak dawno ich nie jadłam , super !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...