niedziela, 24 marca 2013

Naleśniki z budyniem i brzoskwiniami


 Przy rozmowie wyszło, że nigdy takich nie jadłam. Dla kogoś wielkie zdziwienie, dla mnie też bo szczerze to nie myślałam, żeby nafaszerować naleśniki budyniem.
Więc, tym razem nie gotowałam w pojedynkę. Pomogła mi kumpela.
Dzięki za te naleśniki :*
*Druga wersja zawiera dżem wiśniowy i masło orzechowe


Naleśniki z budyniem i brzoskwiniami
1 szklanka mąki pszennej
1 jajko
1 szklanka mleka
1/2 szkl wody gazowanej
1 łyżeczka oliwy
sól

Składniki miksujemy ze sobą i smażymy na teflonie.

Budyń
Przygotowujemy budyń z proszku lub domowy z tego przepisu Domowy budyń waniliowy.

+ brzoskwinie z puszki
Naleśniki smarujemy budyniem. Brzoskwinie kroimy w talarki i układamy na połówce naleśnika, składamy.

11 komentarzy:

  1. o jaaa - muszę koniecznie też spróbować takiej wersji bo -wstyd się przyznać - ale z budyniem nalesników też nigdy nie jadłam :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku <3 Biorę wersję budyniową, zdecydowanie! :D Czasem sobie myślę, że jestem puddingożercą.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jeszcze takich nie jadłam O.O koniecznie do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepyszne naleśniczki, mniam !! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nigdy nie próbowałam naleśników z budyniowym nadzieniem :o Aczkolwiek wyglądają kusząco :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbrzydsze zdjęcia w blogosferze, aż mi się tutaj wchodzić nie chce, fuj :*
    Węgle do kwadratu! I LOVE IT <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja jeszcze nigdy nie spotkałam się z naleśnikami z farszem budyniowym, ale chyba nadrobię to w najbliższej przyszłości ;)
    W wakacje robiłam domowy budyń czekoladowo-bananowy na bazie Twojego przepisu, wyszedł pyszny :)
    I właśnie mi teraz przypomniało się lato, jak spojrzałam na te Twoje naleśniki... Już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...