poniedziałek, 25 lutego 2013

Kakaowo-bananowe placki na serku homo



Pierwszy dzień nowego semestru. Zajęcia dopiero na 16 co pozwala na leniwe śniadanie.
Na drugim blogu i fanpagu lądują zdjęcia jadłospisów czy śniadań, o ile uda mi się zrobić.
Więc zapraszam <U Siaśki>
Te placki przypominają trochę brownies. Są ciężkie i wilgotne. Mocno kakaowe.
Są prawie wegańskie, bo bez jajka. Ale użyłam serka homogenizowanego zwykłego, ale jeśli użyć wersji sojowej <i oliwy> będą w pełni wegańskie.




Kakaowo-bananowe placki na serku homo
1/4 szkl mąki pszennej
1/4 szkl mąki pszennej pełnoziarnistej
1 łyżka kakao
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 banana
100g serka homogenizowanego
odrobina zaparzonej kawy (wody)
1 łyżeczka masła roztopionego/ oliwy

Banana rozgniatamy. Wszystkie składniki łączymy ze sobą. Placki smażymy na suchej patelni.
Smacznego

18 komentarzy:

  1. wyglądają przepysznie, uwielbiam takie mocno kakaowe. i do tego z bananem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają jak placuszko-brownies ;) ale mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, na bogato <3 Podpisuję się pod powyższym komentarzem - przypominają brownies! A to znaczy, że muszą smakować naprawdę cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ja też od razu skojarzyłam z brownies! :) Muszę zrobić koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w planach placuszki z kawą w tym tygodniu :) myślę, że z bananem fajnie się skomponują

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają mega apetycznie! Musiały byc pyszne:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście jak brownies:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też przypominały brownies
    smakowo też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już tym bardziej robięęęę <3

      Usuń
    2. jeżeli tak Siaśka mówisz to do zrobienia jak najszybciej:D

      Usuń
  9. chcę takie placuszkowe brownies najlepiej zaraz! trzeba iśc do kuchni i szybko zmajstrowac, co by nie zaślinic monitora:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję, prezentują się bosko!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow , te placuszki są wspaniałe , muszę koniecznie je zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaaadne zdjęcia:D
    Ja jakoś zawsze wolę wersję bez jajek;P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i na pewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie wychodza w srodku surowe :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...