środa, 27 lutego 2013

Owsiane gofry bananowe


Ulubione gofry.
Są ciężkie, zbite sycące i mocno aromatyczne.
Przepis wzięłam z Makaronu i Rodzynki, jednak ja do swoich daję jajko. Jadłam obie wersje i obie są równie pyszne. Jednak skoro nie jestem weganką, a jajka są zdrowe i mają świetny skład to czemu je pomijać.
Bez zbędnych dosładzaczy.  Są pyszne właśnie takie.
Polecam!
Najlepsze z masłem orzechowym. Ale znam też osoby którym smakują z masłem orzechowym i mizerią :D


Owsiane gofry bananowe (4 gofry)
1szkl mąki pełnoziarnistej
1/2 szkl płatków owsianych
1 jajko
szczypta soli
1 duży banan
1 łyżka roztopionego masła
1/2 szkl mleka
cynamon

Banana rozgniatamy. Składniki łączymy i pieczemy gofry.




12 komentarzy:

  1. Masło orzechowe i mizeria to naprawdę odważne połączenie:)
    Podane jak powyżej zjadłabym o każdej porze dnia i nocy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, zapisuję! <3 Z płatkami jeszcze nie próbowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Omnomnom. Jak na nie patrzę, tylko to wydaje mi się odpowiednim komentarzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zrobić zdjęcia tym z masłem orzechowym :D
      Bo w tym wydaniu są najlepsze!

      Usuń
  4. Ojj tak! Genialne gofery z mizerią i masłem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bananowe z mizerią?:D

      Usuń
    2. :D Olali smaki
      mam zdjęcia na dowód xD

      Usuń
    3. Nie,nie jestem w ciąży.
      Po prostu mi smakuje ;D

      Usuń
  5. robiłam je raz i były pyszne, więc nie wiem, jak ja mogłam o nich zapomniec.. dzięki za przypomnienie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te gofry , pyszne i zdrowe ! muszę w końcu użyc mojej gofrownicy...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...