piątek, 22 lutego 2013

Gyros i przesyłka od firmy Kupiec




W tygodniu kurier zaskoczył mnie paczką. Firma Kupiec wysłała mi swoje produkty już po raz drugi. W środku znalazłam ryże, kasze, otręby, granole, owsianki i podpłomyki. Bardzo dziękuję.
Z racji, że bawię się dzisiaj aparatem wieczorem na moim drugi  blogu U Siaśki można spodziewać się fotomenu.
A co zrobić na obiad, żeby wszystkim smakowało i było zdrowe?
Gyros.
Podałam z kaszą kuskus, którą otrzymałam od firmy Kupiec.






Gyros (4 porcje)
2 podwójne piersi z kurczaka
przyprawa gyros
łyżka oleju

Kurczaka kroimy i marynujemy w przyprawach i oleju. Smażymy na teflonie.

13 komentarzy:

  1. Wprosiłabym się na taki obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę kaszę i zupełnie o niej zapomniałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma Kupiec również i mnie zaskoczyła paczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie rzeczy to ja mogę jeść! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość leżąca na talerzu wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podeślij mi te crunchy pomarańczkowo-czekoladowe!:D.

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm pychotka obiadowa ;D
    Kupiec ot fajna i dobra firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry skład i smak ma ta owsianka czy raczej z tym średnio ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi Ci o tą 3minutową? jeszcze nie próbowałam, ale dam Ci znać po degustacji :D

      Usuń
    2. tak, tak o tą na szybko :D daj znać ;)

      Usuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...