sobota, 10 listopada 2012

Jesienna zupa



Zaczynam się przekonywać do zup. Wcześniej moja opinia była dosyć negatywna. Bo zawsze musiałam dojeść. Ale od zupy marchewkowej zmieniłam zdanie. 
Zupa pod tytułem wrzuć do garnka zawartość lodówki. Rozgrzała, postawiła na nogi i dodała energii.
A poza tym była smaczna.


Jesienna zupa
1 litr bulionu
500g obranej marchewki
500g obranej dyni
1 puszka groszku
100g czerwonej soczewicy
1 łyżka oliwy
50g jogurtu greckiego
przyprawy sól/pieprz/czosnek/ chilli/ kminek/ zioła prowansalskie(oregano, bazylia itp.)
Zagotować bulion. Wrzucić pokrojoną w kostkę dynię i marchewkę (talarki). Oraz dodać soczewicę. Kiedy warzywa i soczewica zmiękną dorzucamy odsączony groszek, oliwę, przyprawy. Ponownie zagotowujemy. Zagęszczamy jogurtem naturalnym i zdejmujemy z gazu.

3 komentarze:

  1. Oooo wygląda cudnie! Uwielbiam takie geste zupy, o których mój tata mówi, że to nie zupa tylko danie jednogarnkowe. Sycą świetnie. Jak zobaczyłam zdjęcie myslałam, że to połączenie groszku i ziemniaków, a tu dynia jest :) Ciekawe jak smakuje. Ale mysle, że ziemniak tez by był super :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...