wtorek, 13 marca 2012

Placuszki z niespodzianką


Chociaż jest ciepło, to pogoda nie jest zachęcająca. Dzisiaj prawie zasnęłam na jednych zajęciach... a wcześniej zapomniałam kluczy do mieszkania i miałam przymusowy spacer... musiałam czekać, aż ktoś wróci do mieszkania. W końcu poszłam po przyjaciółkę i w drodze do domu wstąpiłyśmy do piekarni na pyszne bułeczki z ciasta francuskiego ze szpinakiem prosto z pieca. Oczywiście oparzyłam sobie język, ale smak był niesamowity.
A, że jest pochmurnie trzeba wprowadzić trochę lata w inny sposób. Ja postawiłam na placki z grejpfrutem. Okazały się na prawdę bardzo, bardzo smaczne i gorąco je polecam. Teraz słuchając Maroon 5 wpisuję na listę zakupów tego wspaniałego owoca, żeby jak najszybciej powtórzyć to danie.


Placki z grejpfrutem
1/2 dużego grejpfruta
1 jajko
3 łyżki mąki pszennej pełnoziarnistej
szczypta soli
1 łyżeczka miodu
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
50ml mleka

Mąkę mieszamy z proszkiem i solą. Jajko porządnie rozbełtujemy, dodajemy miód i mleko. Mieszamy mokre z suchymi składnikami. Owoc obieramy i kroimy w paski. Obtaczamy w masie (nie może być za rzadka bo spłynie). Smażymy na teflonie.
Smacznego

15 komentarzy:

  1. muszą być niesamowicie smaczne i do tego ta niespodzianka ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie!
    szana-banana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ♥ spróbuj jeszcze z pomarańczą placuszków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. co za cudowny pomysł ! zapisuję ^^ jesteś boska ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, ale czy nie miałaś po tym rewelacji żołądkowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego? :D nie... nic z tych rzeczy

      Usuń
  5. z grejpfrutem nie jadłam, do nadrobienia :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne. Super pomysł z tym grejfrutem w placku. Muszę zapamiętać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow z grejpfrutem to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! koniecznie muszę je zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna niespodzianka kryje się w tych placuszkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm świetne placuszki, do zrobienia! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...