piątek, 16 marca 2012

Makaron, trzy sery i szpinak


Czy u was też jest taka piękna pogoda? Słońce świeci i jest tak wiosennie... Właśnie wróciłam z krótkiego spaceru. Zimowy płaszczyk zamieniłam na wiosenną kurteczkę, którą i tak rozpięłam.
Cudownie jest i niech już tak zostanie.
A teraz pytanie, kto lubi ser? Ja lubię. Pleśniowy i mozzarellę, a wersję żółtą tylko stopioną. Więc propozycja tego spaghetti jest idealna dla serowych smakoszy. No i szpinak! Zdecydowanie polecam :D



Spaghetti ze szpinakiem w trzech serach (2 porcje)
140g makaronu spaghetti
250g szpinaku mrożonego
1 łyżeczka oliwy
2 ząbki czosnku
80g mozzarelli
80g camemberta
80g sera gouda
1 łyżka jogurtu naturalnego
przyprawy
Makaron gotujemy al dente. Czosnek rozgniatamy i chwileczkę przysmażamy na oliwie. Dodajemy szpinak. Sery ścieramy. Jogurt łączymy z przyprawami i serami (zostawić odrobinę goudy do dekoracji). Kiedy szpinak będzie gotowy dodajemy jogurt z serami oraz makaron. Dokładnie mieszamy do rozpuszczenia się serów.
Smacznego

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu makarony! Narobiłaś mi ogromnej ochoty, chyba dziś to wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I teraz cały dzień będzie za mną chodził szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham makaron ze szpinakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię, a szczególnie w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam genialną pogode i zaliczyłam spacer na molo ♥
    Makaron genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie szpinakowo-serowe wariacje:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, a miałam dzisiaj na obiad robić szpinak! Jutro zrobię z nim pierogi, nie ma bata. :D
    Pogoda cudowna, spacerowałam chyba 3 godziny ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie do zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie i cudnie zielono, makaron prezentuje się wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a może dodasz przepis do akcji http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/makarony-swiata. Nie zapomnij dodać banerka akcji w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o w mordę!!!! idę zrobić bo nie wytrzymam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się ten przepis! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...