poniedziałek, 23 stycznia 2012

Czyszczenie lodówki = Makaron z kurczakiem, fasolą i brokułem


Przepis jeszcze z Poznania. Na drugi dzień wyjeżdżałam do domu, a, że bardzo bardzo nie Lubię!! wyrzucać jedzenia. Wszystko trafiło do jednego garnka! Wyszło bardzo smaczne i pożywne danie.
Dzisiaj mam już lepszy humor!! Przestałam się przejmować chemią, mówi się trudno :D Zdam na poprawce!!


Makaron z kurczakiem, fasolą i brokułem 

50g makaronu durum
1/3 puszki fasoli czerwonej
5cm pora
1 mała pierś z kurczaka
kilka różyczek brokuła
1 łyżeczka oliwy
przyprawy

Makaron gotujemy al dente w osolonej wodzie. Brokuła zalewamy wrzątkiem przykrywamy i odstawiamy na 10min. Na oliwie przysmażamy na złoto kurczaka. Wkrajamy pora i dusimy przez 5min na małym ogniu. Do garnka wrzucamy kurczaka, ugotowany makaron, brokuła, odsączoną fasolę i pora. Doprawiamy do smaku, podgrzewamy. Można skropić oliwą.
Smacznego

15 komentarzy:

  1. Rozwalisz ich na poprawce!
    A danie pyszne! Ja zaraz idę jakiś obiadek robić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za czerwoną fasolą nie przepadam,z sałatek zawsze w dzieciństwie 'wydzióbywałam' ale resztę bym ukradła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podczas takiego czyszczenia lodówki wychodzą mi najciekawsze dania :) A Twój przepis się idealnie nadaje na mój makaronowy konkurs ;) Zapraszam! http://gruszkazfartuszka.blox.pl/2012/01/makaron-rzadzi-zdrowo-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, z chęcią bym teraz zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czerwoną fasolę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jadłam wczoraj niemalże identyczny makaron, tylko bez mięsa:)

      Usuń
  6. I jest moja ulubiona fasolka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do fasolki to bym się nie odważyła... ale resztę chętnie bym zjadła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o pycha! lubię takie obiadki

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne:) a brokuly nie robia sie zbyt miekkie?

    OdpowiedzUsuń
  10. @eater- w żadnym wypadku! ja gotuję je króciutko, tylko żeby zmiękły, ale dalej były chrupkie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha! Sama też robię takie miksy i o dziwo smakują rodzince! Tylko u mnie częściej z ryżem czy też kaszą gryczaną, moje miłości <3
    Nie wiem który raz już to piszę... ZDASZ! Mądra kobita z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie,że zdasz:* Świetnie danie, uwielbiam te składniki, każdy z osobna i wszystkie razem;)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie dania są najlepsze :) wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...