piątek, 30 grudnia 2011

Nadziane piersi

Dzisiaj to ja objełam rządy w kuchni :D Mamuśka kupiła podwójną pierś z kurczaka, a ja miałam coś przyrządzić... no ale, co? zwykłe kotlety? nie... to na codzień jest... więc zrobiłam zwijaski! Coś ala devolay... ale inne :D



Nadziane piersi

1 podwójna pierś z kurczaka
4 plastry sera
4 plastry szynki
1/2 papryki czerwonej
1 ogórek konserwowy
przyprawy
1 łyżka oleju

Piersi przecinamy na pół, żeby powsatły 4 kotleciki. Każdą odrobinę roztłukujemy. Odrobinę nacieramy olejem i posypujemy ulubioną mieszanką przypraw. Kładziemy ser, na to szynkę, kawałek papryki i 1/4 ogórka. Zawijamy i szczepiamy wykałaczkami. Posypujemy ulubionym przyprawami. Smażymy na łyżce oleju pod przykryciem. Trzeba co jakiś czas przewrócić na inną stronę


16 komentarzy:

  1. Nie tylko ten kotek ma ochotę na to mięsko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje smaki - roladki drobiowe, pycha. Ten kociak jest rewelacyjny :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociak genialny :) a mięsko mniam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie zawijasy. Najlepszy jest ten stopiony w środku ser :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Roladki drobiowe, pychota! I kotek :D Ja dziś też robiłam obiad, rybkę w jabłkach, może jutro dam przepis, bo to banalne i pyszne danie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Szczurka czekam na przepis :D A kocur nazywa się Borys :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za cudowny kocurek! :D Tak uwielbiam koty, że on pierwszy przykuł moją uwagę.
    Kurczaczki zawijaski niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co mi się bardziej podoba, kotek, czy piersi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubóstwiam tę fotkę z kicią!
    Made my day!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki kociak :) Twój ?

    OdpowiedzUsuń
  11. @Ervisha- tak, kocur jest mój :D Jak już pisałam nazywa się Borys. Liczył, że go wpuszczę oknem :D hihi bo tato go tak nauczył... a mama jest zła, więc niestety został tam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. co pierś to pierś i wiadomo, a jeszcze taki biust!! to i ja się skuszę!wszystkiego co najsmaczniejsze i najlepsze w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. pomysłowe :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  14. łał, wystarczyło kilka dni mojej nieobecności, a tu tyle pyszności! aż się głodna zrobiłam, zaraz przejrzę inne nowe przepisy, Twojego bloga śniadaniowego i jakąś lekką kolację :)
    a chciałabym jeszcze z 6,7 kg i już raczej nie więcej, żeby nie wyglądać znów jak wieszak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO MMM GGGG

    Głodna się zrobiłam ide rozmrozic piersi !!! Nie swoje moje sa gorace ! hihi

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...