niedziela, 16 czerwca 2013

Tofurniczki





Pierwsze podejście do Tofu. Od dawna planowała kupić i spróbować.
Spodziewałam się, że konsystencją i smakiem będzie przypominał twaróg. Jednak nic bardziej mylnego. Tofu jest bardziej zwięzłe. Inne.
Czy mi posmakowało? Hmmm.... Tak.
Na pewno kupię jeszcze nie raz.
A, Tofurniczki wyszły na prawdę wspaniałe i o bardzo ciekawej konsystencji.
Przepis od Marii.

Ale na wegetarianizm przejść nie zamierzam. :D



Tofurniczki
180g tofu naturalnego
jajko
40g mąki pełnoziarnistej
szczypta soli

Tofu potraktować blenderem, dodać pozostałe składniki. Zwilżonymi dłońmi formować serniczki, obsypać je mąką i kłaść na suchym rozgrzanym teflonie. Smażyć z obu stron.
Podawać z ulubionymi dodatkami.

14 komentarzy:

  1. Chodzą za mną te tofurniczki od dłuższego czasu. A jak z konsystencją? Są miękkie w środku, czy takie wypieczone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są miękkie, ale bardziej zwięzłe niż np. serniczki z patelni :D

      Usuń
  2. Fofu już jadłam, ale tofuczników nie... choć już wiem na co wykorzystam kolejną paczkę jak tylko w końcu ją kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. te z tofu wyglądają równie pysznie jak z twarożku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tych tofurniczków :) Z tofu jeszcze nie miałam kontaktu, może to danie jest dobre na "pierwsze spotkanie"? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę w końcu spróbować tofu... :) a tofurniczki prezentują się naprawdę pysznie, tak apetycznie przyrumienione :)
    serdecznie zapraszam Cię do wzięcia udziału w miniKONKURSIE: http://kuchcikola.blogspot.com/2013/06/pierwsze-urodziny-bloga-mini-torcik-z.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają, też jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kupię kiedyś tofu, to mogę śmiało inspirować się Twoim przepisem. Ciekawie to wygląda, interesująco brzmi, smakuje...?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się czaję na nie od dawna, uwielbiam tofu. :) Pięknie ci te tofurniczki wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić tofu i pierwsze co zrobię to takie tofurniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, zapraszam Cię serdecznie do udziału w zabawie Liebster Award! Pytania u mnie na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają jak... kotlety jajeczne! Mi najbardziej smakują te tofurniki: http://proszek-do-pieczenia.blogspot.com/2013/05/sniadaniowe-tofurniczki-z-patelni-w.html - polecam :)

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat mam tofu i nabrałam smaka na te tofurniczki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...