piątek, 5 kwietnia 2013

Bajaderki

Spędzam ostatnie godzinny w domu. Zamiast się uczyć, siedzę z rodziną.
Robię smakołyki do kawy.
Te małe kulki szczególnie mi posmakowały.
Miękkie, wilgotne, słodkie, mocno aromatyczne.
U mnie piernikowe z marmoladą morelową. Idealne.
Sama się dziwię, że nigdy ich wcześniej nie robiłam, ale jednak rzadko się zdarza żeby zostało jakieś ciasto po kilku dniach.




Bajaderki
400g ciasta/ herbatników/ biszkoptów/ babki piaskowej
1/4 szkl mleka
1 łyżka masła
150g marmolady
50g kakao
*cukier opcjonalnie

do obtoczenia
kakao/ wiórki/ orzechy

Ciasto pokruszyć. Rozpuścić w rondelku masło z mlekiem, kakao i cukrem. Wymieszać z resztą składników. Formować małe kulki i obtaczać w kakao/ wiórkach/orzechach.

10 komentarzy:

  1. kocham bajaderki <3
    trzymam kciuki za niedziele :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra zdjęcia;P
    Jamoś ich nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie jadłaś moich xD

      Usuń
    2. Growing ja tych sklepowych też nie lubie.
      Siaśka musi Nas zaprosić i zapodać bajadery ♥

      Usuń
  3. Siaśko, do takich bajaderek to ja mam słabość :))) pychotki!
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry sposób na spożytkowanie resztek słodkości.
    lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze piękne zdjęcia!!! <3
    a po drugie: ŁAMIEMY 2 GODZINY!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam łakocie ;)
    z miłą chęcią wypróbuje Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś już wypróbowałam tę metodę, niezłe rzeczy wychodzą.
    Twoje kule bardzo apetyczne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...