sobota, 16 marca 2013

Kurczak w pomarańczach i ryż curry

Trochę egzotyki na pożegnanie zimy nie zaszkodzi.
Byłam zaskoczona, że tak bardzo mi posmakowało.
Słodki, wyrazisty, soczysty.
Cynamon, miód i pomarańcza.

Wartość odżywcza kurczaka
Kurczak z ryżem


Kurczak w pomarańczach i ryż curry
1 torebka brązowego ryżu
1 łyżeczka curry i sól

Ryż gotujemy. Wodę solimy i dodajemy curry.

2 piersi z kurczaka
1 pomarańcza
1 łyżeczka cynamonu
1 łyżeczka miodu
szczypta soli i pieprzu
1 łyżka oliwy z oliwek

Z 3/4 pomarańczy wyciskamy sok. Mieszamy go z cynamonem, miodem, solą i pieprzem.
W soku namaczamy przez kilka godzin kurczaka.
Smażymy na rozgrzanej oliwie. I dekorujemy resztką pomarańczy.

8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie moje smaki :) A do tego tak pięknie podane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegięłaś pałę. Cieszyłam się z kanapek a Ty wyjeżdżasz z czymś takim ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie smaki :)
    zrobię na pewno!
    a poza tym-piękne zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D ciągle się uczę
      zrób koniecznie

      Usuń
  4. Wiem co dzisiaj na obiad :D
    Tylko muszę kurczaka pominąć, bo nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ! nigdy tak nie jadłam ,ale pomysł na kurczaka bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe, bardzo apetyczne danie :) A te pomarańcze to ciekawy dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszny pomysł na obiad:) bardzo lubię kurczaka w pomarańczach albo miodowej glazurze:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...