poniedziałek, 17 września 2012

Idealne połączenie- malina i czekolada



Słodko, ale przełamane lekką nutą kwaskowatości malin.
Idealne do kawy.
Pyszne.


Muffiny czekoladowe z malinami (12 sztuk)
1 szkl mąki pszennej
1/2szkl mąki pszennej pełnoziarnistej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
1/2szkl cukru
1/3 szkl kakao
2 jajka
3 łyżki oleju
1/3 szkl maślanki
1/2 szkl musu malinowego (rozgniecione maliny)
2 garści malin
50g czekolady startej lub połamanej

W jednej misce mieszamy suche składniki, a w drugiej mokre. Następnie łączymy je i dodajemy maliny oraz startą czekoladę. Wypełniamy foremki do 3/4 wysokości. Pieczemy 25 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.
Smacznego

12 komentarzy:

  1. o tak, robiłam podobne ale bez czekolady parę dni temu : ) to moje ulubione muffiny : )

    OdpowiedzUsuń
  2. sama prawda! maliny i czekolada - duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne i pyszne muffinki *.* mniam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że mam zapas malin w zamrażarce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :D w tym roku się przygotowałam! i mam jeszcze kilka słoiczków musu malinowego

      Usuń
  5. O taaak! Tez uwazam , ze to genialne polaczenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no dobra nie wiem na ile to sie innym maratoniczykom przyda ale przepis ogromnie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maliny z czekoladą zawsze zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maliny i czekolada to faktycznie idealne połączenie, zwłaszcza w muffinkach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...