wtorek, 31 stycznia 2012

Potrawka ryżowa z kurczakiem i papryką i zdany egzamin


Przez ostatnie dni nic się nie pojawiało, a to ze względu na nawał nauki na poprawkę oraz rozpoczęcie nowego semestru. Szukanie odpowiednich sal wykładowych jest bardzo absorbującym zajęciem.
A co do moje poprawki to muszę się pochwalić, że dzisiaj zdałam!  Na piękne 4 :D Ogromnie się cieszę :P Jestem wycieńczona fizycznie, a przede wszystkim fizycznie... stres był straszny... na chemię już patrzeć nie mogę i też nie muszę!! Moja mam skwitowała " A nie można było od razu" :D
Zdjęcia dosyć marne, za co ogromnie przepraszam... ale mam też coś na swoją obronę. Obiad robiony na szybkiego przed poprawką dzisiejszą z chemii. Chciałam zjeść jakiś zdrowy i ciepły posiłek.



Potrawka ryżowa z kurczakiem i papryką
 50g brązowego ryżu
1 pierś z kurczaka
1 łyżeczka oliwy
1/2 papryki
1 cebula
150ml bulionu drobiowego
przyprawy

Ryż gotujemy w osolonej wodzie przez 20min. Na oliwie podsmażamy cebulkę. Kurczaka kroimy i marynujemy w przyprawach. Do miękkiej cebulki dorzucamy mięsko. Paprykę kroimy i dodajemy na patelnię. Z kostki rosołowej przygotowujemy bulion. Ryż i bulion dodajemy do kurczaka i gotujemy na małym ogniu przez 10min.
Smacznego

11 komentarzy:

  1. Nie przyjmij mojej uwagi, jako złośliwość, proszę. :)

    W daniu risotto ryż podsmaża się na patelni, nie gotuje się to. U Ciebie jest ryż z warzywami i kurczakiem, na pewno pyszny (ładnie wygląda), ale jednak nie jest to risotto.

    OdpowiedzUsuń
  2. już to zmieniam :D właśnie się tak zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dzisiaj ryż i też zdany (mam nadzieję) egzamin z chemii:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :* To co, jutro jakieś wypasione śniadanko w ramach nagrody? :>
    Pyszna potrawka, kocham ryż i kurczaka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :)
    u mnie ostatnio też posucha, bo się wkońcu solidnie za maturę wzięłam i żywię się tostami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam, że Ci się uda ! Gratulacje :)
    Pyszny obiadek, ale papryka nie dla mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdrowe danie :)
    Gratuluję zdanego egzaminu ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. danie pyszne :)
    i gratuluję 4 z egzaminu! ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. A danie pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chemia, mój ulubiony przedmiot! :)
    Gratuluję i spisuję danie, bo szukam właśnie pomysłów na jakieś fajne obiady. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...