poniedziałek, 19 grudnia 2011

Spaghetti ze szpinakiem i kurczakiem

Ahhh.... poniedziałek... jeszcze tylko dwa dni... i do domu! i święta! upiekę piernicznki, jakieś ciasto! pomogę również z innymi potrawami :D nie tylko tymi słodkimi :D może pomogę gotować kutię? hmmmm.... zawsze robiła to babcia, ale czas ją odciążyć :D
Zaraz po świętach obchodzę 19 urodziny i już myślę nad tortem! macie jakieś pomysły? bo nie chcę, żeby był jakiś mega tłusty... bo już mi się takie przejadły :D
Dzisiaj na obiad trzeba było dokończyć opakowanie szpinaku :D W lodówce znalazłam jeszcze pieczarki,a w zamrażarce miałam pierś z kurczaka... więc do roboty


Spaghetti ze szpinakiem i kurczakiem

60g makaronu spaghetti (u mnie durum)
1 mała pierś z kurczaka
1 łyżeczka oliwy
150 g szpinaku mrożonego
2 pieczarki
przyprawy( 1/2 kostki rosołowej, sół pieprz, czosnek. bazylia, oregano, Maggi, gałka muszkatałowa)

Makaron gotujemy al dente. Odcedzamy i przelewamy zimną wodą.
Kurczaka pokrojonego i  obtoczonego w przyprawach smażymy na łyżeczce oliwy. Gdy już się zarumieni dodajemy pokrojone w plasterki pieczarki. Po kilku minutach dodajmy szpinak. Ja dodałam zamrożony i musiałam czekać do jego rozpuszczenia. Doprawiamy gałką i trzymamy na małym gazie do odparowania większośći wody.
Smacznego

9 komentarzy:

  1. Mi zostały jeszcze 3 dni. Już nie mogę się doczekać!
    Pyszny makaron.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bardzo szpinak do makaronu, a z kurczakiem to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jutro jadęęęęęęęęęę! :D
    Szpinak+kurczak+makaron= 3 razy moje ukochane rzeczy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. już kiedyś zastanawiałam się jak smakuje szpinak z pieczarkami. Połączenie warte polecenia? :)
    W każdym bądź razie prezentuje się całkiem zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam makaron ze szpinakiem. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pysznie :)
    pozdrawiam

    http://wszystkoogotowaniuks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja uwielbiam piec torty :)
    wolisz czekoladowe czy śmietankowe? może Ci podrzucę parę inspiracji? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za szpinakiem nie przepadam, ale moja siostra uwielbia. Pewnie by zasmakował jej ten makaron :) Podrzucę jej przepis.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...