środa, 7 grudnia 2011

Makaron, dynia, mak i ser

Kolejne dyniowe danie... został mi jeszcze tylko mały kawałek dynii, i pewnie zrobię placuszki, chyba, że macie coś dobrego do polecenia:D
Zamiast się uczyć ja spędzam czas w kuchni lub wertując internet w poszukiwaniu ciekawych i smacznych posiłków. Wczoraj natknełam się na ten przepis i trochę go zmodyfikowałam...
Uwielbiam kroić, odważać, smażycz, piec, doprawiać, gotować... czuję się wtedy spełniona... jest to w pewnym stopniu sztuka :D

Makaron w sosie makowo-dyniowo-serowym (1 porcja)
60g ulubionego makaronu
1 szklanka startej dynii
1 łyżka maku
1 trójkącik sera topionego
1 łyżka serka wiejskiego
1 łyżeczka oliwy
szczypta chilli, słodkiej papryki, czosku, ziół prowansalskich,
kilka kropem Maggi

Makraon gotujemy al dente. Dynię ścieramy i smażymy kilka minut na łyżeczce oliwy, dodajemy łyżkę maku, trójkącik serka topionego o ulubionym smaku( u mnie ziołowy) i łyżkę serka wiejskiego, podlewamy troszeczkę wodą, doprawiamy i mieszamy do stopienia się serka. Dodajemy makaron, chwilę mieszamy i ściagamy z ognia.
Podajemy z ulubionymi warzywami.
Smacznego

5 komentarzy:

  1. Danie doskonałe. Uwielbiam takie serowe sosy, a w połączeniu z dynią musi być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny pyszny makaron. W towarzystwie brokułu pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, o kurczę, wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się świetnie:). Sosu serowego z dynią jeszcze nie próbowałam, musi smakować świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...