poniedziałek, 19 października 2015

Curry z kurczakiem i brokułem



Jeden z ulubionych ostatnio obiadów. Smakuje dosyć orientalnie, ale nawet mojemu tacie, miłośnikowi Polskiej kuchni posmakowało.
Danie jest szybkie i proste do przygotowania.




Curry z kurczakiem i brokułem
podwójna pierś z kurczaka
marynata
2 łyżki oliwy
sól/pieprz
starty imbir
odrobina soku z limonki
odrobina chili

sos
oliwa
mleko kokosowe
papryczka chili mała
sok z 1 limonki
2cm imbiru startego
szczypta cukru
trawa cytrynowa (opcjonalnie)

+ ugotowany brokuł

Kurczaka kroimy i obtaczamy w marynacie.  Jeśli mamy czas odstawiamy na kilka godzin.

Na rozgrzanej oliwie podsmażamy mięso. Kiedy się zetnie dolewamy mleko kokosowe i resztę składników. Zagotowujemy i doprawiamy do smaku. Pod koniec dodajemy pokrojone różyczki brokuła.
Podajemy z ryżem lub innymi dodatkami

4 komentarze:

  1. Ja lubię takie orientalne smaki :>

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, nic dodać, nic ująć! Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siaśka! To tak wygląda, ze jutro robię obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanisałe zdjecia i wspaniała potrawa. Uwielbiam kurczaka w curry ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...