czwartek, 19 grudnia 2013

Hurtownia Oliwy - współpraca i zapowiedź konkursu

Zaczynam dzisiaj trzy tygodniowe ferie świąteczne. Już wczoraj po kilku godzinach spędzonych w pociągach dotarłam do domu gdzie czekały na mnie 3 paczki. Od Lubelli, Kupca i paczka od firmy
Hurtownia Oliwy.
Przedstawiciel firmy, pan Łukasz skontaktował się ze mną na drodze meilowej i zaproponował współpracę. Sama mogłam wybrać produkty.
Firma posiada szeroki asortyment olei, oliw i innych produktów. Znajdziemy tam suszone pomidory, pesto, włoskie paluszki czy owoce morza.
Wybór był ciężki. W końcu zdecydowałam się na:
Pietro Coricelli Ekstra oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia niefiltrowana
Pietro Coricelli Extra Virgin Olive Oil. Extra oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia. 
Oliwy produkowane przez Costa d'Oro to oliwy pierwszego gatunku z włoska nazywane Olio Extra Vergine di oliva
Oryginalny olej z pestek dyni. Fandler.
Włoska Pasta z suszonych pomidorów.
Włoskie Kapary w occie winnym.
Aivar
Pikantne anchois w oleju.
Ośmiornica w oleju roślinnym z czosnkiem.

Jeszcze dzisiaj zacznę testować moje produkty, a tymczasem o KONKURSIE
Na razie tylko mała zapowiedź.
Już wieczorem na moim blogu ruszy pierwszy konkurs który organizuję wraz z firmą Hurtownia Oliwy.
Nie trudno się domyślić, że będzie miał coś wspólnego z wyrobami tej firmy.
Więcej szczegółów wieczorem.

2 komentarze:

  1. Ośmiornica? Ble :D A resztą bym nie pogardziła, super współpraca :)
    Czekam na konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...