piątek, 20 września 2013

Drożdżowe kukurydziane racuchy

Mąka kukurydziana sprawia, że placki są bardzo delikatne. W dodatku są to racuchy, czyt. użyłam drożdży. Uwielbiam wszystko co drożdżowe, ciasta, bułki. A racuchy są jednymi z najlepszych placków.
Bez obaw nie trzeba czekać godzinę na wyrośnięcie ciasta. Wystarczy, że odstawimy je na 15minut.
Wkroimy jabłko lub dodamy innych owoców, a może lepiej orzechy?


Drożdżowe kukurydziane racuchy
40g mąki kukurydzianej
20g mąki pszennej pełnoziarnistej
1/2 łyżeczki cukru/miodu
10g świeżych drożdży
1 jajko
50ml mleka (ciepłe)
1 łyżeczka masła (roztopione)

+ małe jabłko

Wszystkie produkty wymieszać i odstawić na 15 minut w ciepłe miejsce. Po tym czasie wkroić jabłko. Racuchy smażyć na małym ogniu.

10 komentarzy:

  1. mniam mniam, ja akurat mam nalesniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie puchate grubaski! Zapisuję do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jabłko na 2zdjęciu...mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już je uwielbiam! Chcę takkie na jutrzejsze śniadanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale grubasy :D Racuchy z jabłkiem, pycha. Trzeba wypróbować kukurydzianych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam racuchy, najlepsze babcine z jabłuszkami i pudrem :) twoja propozycja równie kusząca, tym bardziej że jeszcze na kukurydzianej nie próbowałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaa, w dodatku smażone bez tłuszczu - wyyypaaas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mega super. uwielbiam zdrowe kombinacje!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...