piątek, 27 stycznia 2012

Jajecznica z rybą


Nietypowy obiad!
Bo profesor od chemii mówił, żeby jeść 3 jajka dziennie! A, że jestem grzeczną studentką wykonuję to polecenie :D
Z braku pomysłu na obiad postanowiłam usmażyć sobie jajecznice... no, ale tak same jajka? Hmmm.... w zamrażalce był jeszcze filet z mintaja, a w lodówce trochę pora, cebula i szczypiorek i tak oto powstała obiadowa jajecznica...



Jajecznica z rybą

1 filet z mintaja
3 jajka
1 cebula, szczypiorek
por
1 łyżeczka oliwy

Na rozgrzanej oliwie zrumieniamy cebulkę. Rybkę kroimy i doprawiamy i dorzucamy do cebulki. Smażymy do czasu kiedy filet będzie miękki. Wbijamy 3 jajka, doprawiamy i smażymy, na koniec dorzucamy pokrojony szczypior i por.
Smacznego

15 komentarzy:

  1. super, kolejny pomysł na bezmięsny obiad, zapisuję :)
    a dco do jajek, u mnie kupuje się 30 jajek tygodniowo (dużych,wiejskich) i połowę z tego przejadam ja.jak mama piecze, to i nawet 50 schodzi o.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychota!!! Kurcze głodnawa się robię powoli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam i rybę i jajka czyli połączenie idealne ^^ Ja bym pewnie do jajecznicy dodała tuńczyka ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jem 3, w porywach 4 dziennie ;) a mama się martwi o mój cholesterol (nie mam z nim problemów) i nie umiem jej wytłumaczyć, że nic mi się nie stanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrafię zjeść nieprzyzwoitą ilość jajek. ;D Na wszystkie sposoby!

    OdpowiedzUsuń
  6. to ciekawe, nigdy nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, chyba jednak nie skusiłabym się na tę jajecznicę. Moja ulubiona to klasyczna, bądź z pomidorkiem/pomidorem&startym serem żółtym.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakos nie przepadam za jajecznicami, ale twoja wersja brzmi ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, odważne połączenie! Muszę się kiedyś skusić :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajko to prawdziwy cud natury, tak jak serek wiejski to cud ludzkiej mysli kulinarnej :D Kiedyś zrobiłam jajecznicę z krewetkami i cebulką, więc połączenie morkich klimatów ze swojskim jajcem bardzo mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki super pomysł na urozmaicenie jajecznicy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja ulubiona to na masełku, z cebulką i serem żółtym......... mniam !
    Ale Twoja wygląda niebanalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 jajka dziennie? A bedzie mi refundował za leki na cholesterol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedząc regularnie nie nabawimy się wysokiego cholesterolu :D dieta musi być zbilansowana

      Usuń
  14. trafiłam tutaj przez spis dań które prezentujesz na swojej stronie i wyczytałam ze to danie wegetariańskie http://siaskowe-gotowanie.blogspot.com/p/obiady.html . W diecie wegetariańskiej ryb również się nie je więc proponuje poprawić ten bląd :)
    ps a tak poza tym to pomagasz mi w przyzadzaniu obiadów dla męża i w polubieniu gotowania :D;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...